الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

من برگشتم

1399/3/13 13:06
نویسنده : مامان الینا
122 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من الینا هستم و۹ سال دارم 

من حالا میتوانم خودم وبلاگمو بنویسم 😊

من ساحب یک برادر شدم که اسمش را گذاشتیم محمد حسین👶محمد حسین تازه دوساله شده

من داداشم و خیلی دوست دارم وبا دنیا عوض نمیکنم 

داداشم من رو خیلی دوست داره هر وقت که وسایلم و خراب میکنه منم گریه میکنه و اون میاد منو بوس میکنه و میگه ببخشید آبجی منم میگم ببخشیدمتو  بغلم میگیرم😘😘

خدایا ممنون کن که این ویروس کرونا رو شکست بدیم

البته کرونا هم به جز  بدی خوبی هم داره

مثلا:

کرونا باعث  شد که قدر داشته هایمان را بدانیم 

ولی فقط ما  میتوانیم برای شکست  دادن کرونا بهداشت رو رعایت کنیم و توی خونه بمونیم😔

من دلم واسه ی دوستام ، معلمم و همه ی کسانی که در مدرسه کار می کردند تنگ شده😭

دوستان عزیزم دوستون دارم و دعا میکنم همیشه شاد و سلامت باشید🤲

🦋🌹🦋🌹

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

SujinSujin
28 خرداد 99 12:41
منم دلم برای همه ی کسانی که در مدرسه ام کارمیکردند تنگ شده