الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

یه کار خوب💜🧡❤

1399/4/30 14:32
نویسنده : مامان الینا
242 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز از پنجرمون داشتم به بیرون نگاه میکردم که یه خانمی دیدم که داشت سر بطری های نوشابه رو جمع میکر.

خیلی ناراحت شدم 😭😭😔

تو مدرسمون خانومتون گفته بود سر نوشابه ها رو جمع کنید که عید اونا رو بفروشیم باهاش ویلچر بخریم بدیم به نیاز منوها

خلاصه کرونا اومد و دیگه لازم نشد .

منم گفتم که اونا رو بدم به این خانم. 

از مامانم اجازه گرفتم مامانم هم توش پول گذاشت رفتم دادم به اون خانمه.

خیلی خیلی خوشحال شد.🥰🥰🎀

منم مثل اون خیلی خیلی شاد بودم که سر نوشابه ها رو به اون خانمه داده بودم. ❤🧡💜

🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀👋👋👋👋👋

پسندها (1)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
30 تیر 99 14:47
چه کار خوبی خوشگل خانوم😍😍😍
مامان الینا
پاسخ
ممنون