الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

نقاش کوچولوی مامان

1392/10/14 19:58
نویسنده : مامان الینا
289 بازدید
اشتراک گذاری

یکی بود یکی نبود غیر از خدا هیچکس نبود  یه فرشته کوچولویی بود به نام الینا .این الینا خانم یک نقاش بود مامانش یادش نمی اومد از کی الینا مداد گرفتن رو یاد گرفت فقط میدونست هفت هشت ماهه که بود بیشتر موقع ها تنها چیزی که الینا خانم را سرگرم میکرد مداد یا خودکار بود هنوز یک ساله نشده بود که میتونست دایره و خط راست رو بکشه البته به جز نقاشی این فرشته کوچولو به خوندن کتابم خیلی علاقه داشت درست مثل مامانی که با به دنیا اومدن این دخمل دیگه وقت  انجام هیچکاری رو برای خودش نداشت حتی  کتاب خوندن.گل قصه ما از صبح تا شب صدتا نقاشی میکشید مثل آدم   مار  خورشید  رنگین کمان   ماهی  ماه  خونه  خرس  ودهها چیز دیگه

همه این نقاشیها در عرض یکی دو دقیقه کشیده شده است

 totalgifs.com barrinhas gif gif 51.gif

 totalgifs.com barrinhas gif gif barrinhapatinhas.gif

 

 

totalgifs.com barrinhas gif gif barrinhapatinhas.gif

خدایا چی بکشم تمام ایده هام تموم شد!

totalgifs.com barrinhas gif gif barrinhapatinhas.gif

اینم نهایت تو حس رفتن برای خلق آثار هنری جدید!

totalgifs.com barrinhas gif gif barrinhapatinhas.gif

 

totalgifs.com barrinhas gif gif barrinhapatinhas.gif

اینجانب الینا آل مراد خالق این آثار هنری ارزشمند میباشم

 totalgifs.com barrinhas gif gif barrinhapatinhas.gif

 

 totalgifs.com barrinhas gif gif barrinhapatinhas.gif

 

 

 

totalgifs.com barrinhas gif gif barrinhapatinhas.gif

 totalgifs.com barrinhas gif gif barrinhapatinhas.gif

 

 

totalgifs.com barrinhas gif gif barrinhapatinhas.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پریسا
15 آذر 92 16:37
خدا حفظت کنه انشالله همیشه قلمت پر از آثار خوشگل و ناز باشه انشالله نانازی من هنرمند کوچولو وای که چقدر دلم میخحواد یه گاز گنده از لپت بگیرم من نانازی
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله من و مامانی خیلی دوست داریم
فاطمه
25 آذر 92 10:11
سلام ممنونم که به وبلاگم سر زدی خدا دختر نازت رو حفظ کنه ایشالله که عاقبت بخیر بشه
مامان الینا
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا تو هم هر چه زودتر مادر میشی
مامان ای سل
7 دی 92 1:53
وای سمیرا چقدر این دخملت خوردنی هستش.چه نقاشی خوشگلی کشیدی خاله..[سلام سمانه جون مرسی از لطفت .آره عزیزم مثل مامانش با استعداده
مهتاب مامان آذین
5 بهمن 92 11:15
عزیزم چه خوشگل کشیدی عین خودت . مامانی "تا حدودی مثل آذین من کشیده .ماشااله خدا حفظش کنه
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله جون