الیناالینا، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

مادر نوشت

1395/3/16 19:15
نویسنده : مامان الینا
280 بازدید
اشتراک گذاری

الینای من نفسم خیلی وقته برات چیزی ننوشتم ولی خیلی برای  وبلاگت دلم تنگ شده بود بالاخره مدرسه تموم شد  منم شدم یه مامان خانه دار بیکارخنده آخرین روزهایی که مهد میرفتی واقعا از زود بیدارشدن خسته شده بودی و همش میگفتی مامان کی مدرسه تموم میشه تو ومن خانه دار بشیم منم میخندیدمو میگفتم خانه دار !من و تو !میگفتی آره دیگه تو نری مدرسه و منم نرم مهد محبت ماشالا این روزا دیگه بزرگ شدنتو حس میکنم عین خودم احساساتی.بوسامسال خدارو شکر سال خوبی برای ما بود پارسال چهاردهم خونه رو کوبیدیم و شش ماهه با یاری خدا و تلاش بابات ساختیمش و الان سالگرد کوبیدن خونمونهمحبت امسال تو رفتی مهد و من کلا آرامشم بیشتر از سالهای دیگه بود درست امسال هجم کاریم تقریبا دو برابر پارسال بود ولی از بابت نگهداری تو آرامش داشتم و از مهدت خیلی راضی بودم خدارو هزار مرتبه شکر بابایی بهمن ماه از پایان نامه فوق لیسانسش دفاع کرد و فعلا از استرس درس و دانشگاه راحت شدیم.خدایا هزاران مرتبه شکرت.الان که اینارو مینویسم یاد نوشته همین موقع های پارسال افتادم که کلا استرس زندگیمون خیلی بیشتر از الان بودخیلی وقته عکسات رو هم برات آپلود نکردم که اونم هر موقع وقت داشتم انجام میدم .قوربونت مامان سمیرا

پسندها (5)

نظرات (2)

آموزش وي ري
16 خرداد 95 21:23
آموزنده بود
مامان الینا
پاسخ
ممنون
فاطمه مامي نيكا
17 خرداد 95 9:54
مامان سميرا ان شالله هميشه موفق ومويد باشيد. خونه ي جديد مباركه. اليناي خوشگل رو ببوس
مامان الینا
پاسخ
ممنون دوست عزیزم