الیناالینا، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

از دوست داشتن

1392/10/14 16:41
نویسنده : مامان الینا
149 بازدید
اشتراک گذاری

امشب از آسمان دیده تو

روی شعرم ستاره میبارد

درسکوت سپید کاغذ ها

پنجه هایم جرقه میکارد

 شعر دیوانه تب آلودم

شرمگین از شیار خواهش ها

پیکرش را دوباره میسوزد

عطش جاودان آتش ها

آری آغاز دوست داشتن است

گرچه پایان راه ناپیداست

من به پایان دگر نیندیشم

که همین دوست داشتن زیباست      فروغ فرخزادtotalgifs.com danglers gif gif 50danglersmagiagifs.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمو محمود
27 دی 92 14:13
سلام عمو خوبی؟؟ سایتت مبارک باشه من تو را خیلی دوست دارم
مامان الینا
پاسخ
سلام ممنون عمو جون خودم.ما هم شمارو دوست داریم
سیدمحسن
7 اردیبهشت 93 19:32
باسلام وبلاگ خوبی دارین همشهری به وبلاگ من هم سری بزنید ممنونمیشم
مامان الینا
پاسخ
ممنون برادر همشهری .چشم حتما