الیناالینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

آبان والینا خانم

1392/10/14 17:13
نویسنده : مامان الینا
182 بازدید
اشتراک گذاری

السلام و علیک یا ساقی کوثر

آبان ماه هم گذشت وفقط غباری از خاطراتش ماند تاسوعای حسینی مثل سالهای قبل با حاجی ماما و مهسا خاله رفتیم امامزاده شیخ حیدر واونجا شمع روشن کردم دختر گلم امسال خودش شمع روشن کرد چون دیگه بزرگ شدی عزیزم.

عاشورارو هم رفتیم جبدرق روستای آقاجون.اونجا رفتیم مراسم شبیه خوانی.این سومین عاشورایی بود که میدیدی خیلی ذوق کرده بودی همش میپرسیدی اینا چرا همش با هم دعوا میکنن ما هم هر چقدرتوضیح میدادیم چون متوجه نمیشدی همش دوباره میپرسیدی وما رو کلافه میکردی بعد عاشورا هم هفته ها تو خونه با اجرای الینا خانم شبیه خوانی داشتیم 

الینا جون این ماه ازت گله دارم بعضی موقع ها اونقدر شلوغ میکنی و به حرفم گوش نمیدی که نمیدونم چیکار کنم این روزا خیلی احساس خستگی میکنم بعضی روزا اونقدر اعصابم خورده که نپرسناراحت

این ماه یعنی سی آبان یه اتفاق بد برات افتاد ما مثل هر پنج شنبه شام خونه آقاجون اینا رفته بودیم که به خاطر شلوغی بیش ازحدت ظرف خورشت رو رو پات ریختی یات خیلی سوخت و بیشتر از اون دل مننگران

اونقدر نگرانی واضطراب کشیدم که بازم نپرس.آخه عزیزدلم چرا اینقدر اذیتم میکنی باور کن بزرگ کردن بچه ای مثل تو که هم اینقدر گریه او وبیش از حد شلوغ که هیشکی جز من بیشتر از چند ساعت نمیتونه نگهش داره خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی سختهکلافه

totalgifs.com barrinhas gif gif 51.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سانای
7 آذر 92 12:11
مامان الینا خوشگله ونازه خدا رو شکر که اتفاق بدتری تیوفتاده غصه نخور خوب میشه خانم گلم عوضش یه دخمل ناناز داری که خاله پری میمره براش
مامان الینا
پاسخ
خاله پری ما اگه تو رو نداشتیم چیکار میکردیم ایشالا همیشه سالم باشی سانای جونو از طرف ما ماچ کن