الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

بلاخره برف امسالم رسید

1392/10/27 0:55
نویسنده : مامان الینا
254 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سیزده آذره.و امروز برای اولین بار توی سال نود دو برف بارید صبح ساعت شش بیدار شدیم و برای رفتن به مدرسه آماده شدیم   شب برف باریده بودو هوا خیلی سرد بود عزیزم خیلی نگرانت بودم به خاطر اینکه قرار بود امروز رو ببرمت خونه حاجی ماما وباید تو اون سرما از خونه خارجت میکردم از طرفی سرما هم خورده بودی .توی افکارم غرق شده بودم که یکی از همکارهای بابا زنگ زدو گفت تو شبکه اردبیل زیر نویس کردن که تعطیله.منم با خوشحالی پریدمو تلویزیون رو روشن کردم دیدم خداروشکر هم بابا تعطیله هم من!!!!!!    لبخندبالاخره بعد خوردن صبحانه دوباره گرفتیمو خوابیدیم تا یازده !بعدازظهرم بعد اینکه هوا کمی گرمتر شدو برفا آب شد با هم رفتیم حیاط و با اولین برف امسال عکس گرفتیمعینک

 totalgifs.com efeito-neve gif gif imagem-neve40.giftotalgifs.com barrinhas gif gif 51.gif

20.gif

 

totalgifs.com barrinhas gif gif barrinhapatinhas.gif

 

totalgifs.com barrinhas gif gif barrinhapatinhas.gif

 totalgifs.com barrinhas gif gif barrinhapatinhas.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پریسا
15 آذر 92 16:35
سلام بر مامان الینا دوست گل من نوش جونت تعطیلی تا باشه از این تعطیلیهای پر برف راستی برا دوتا پست قبلیت نظر گذاشته بودم گم و گور شد آیا؟
مامان الینا
پاسخ
سلام بر دوست گلم ممنون نوش جون شما هم باشه.فکر کنم آره .چیزی ندیدم
ساجی
4 دی 92 14:37
وووووووووووووووووی خدا نیگا چ خوشفله الهی خدا الینا کوشولو رو برات حفظ کنه قلفونچ بلوم خیلی نازه مامان الینا بمنم سر وزن خوشال وشم
مامان الینا
پاسخ
ممنون عزیزم خوشحال شدیم به ما سر زدی. چشم حتما