الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

دیماه و نفسم

1392/11/3 0:14
نویسنده : مامان الینا
247 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل مامانی این ماه فصل امتحانات مدرسه و دانشگاه بود ومامان طبق روال سالهای قبلی که طالب علم بود زیاد این ماهو دوست نداشت.عزیز دلم این ماه بازم شلوغ شدی میتونم بگم دیگه شلوغیت به اوج خودش رسیده و منو باز کلافه کردی رنگهای سیاه و سفید وسبز و نارنجی و آبی و زرد رو خیلی خوب تشخیص میدی ولی تو تشخیص رنگ قرمز یه کوچولو اشکال داری این روزا بهترین تفریحمون اینه که بابایی شعر آذری با مزه ای که در وصفت گفته رو بخونه و تو برقصیخندهtotalgifs.com danca gif gif 10.gif. همچنان شدیدا مامایی هستی و اگه خدای نکرده بابایی یه نگاه چپ بهش بکنه پشیمونش میکنی Smiley bisous 28امروز یه اتفاق جالب برات افتاد وقتی که مثل همیشه میخواستم به زور بخوابونمت دیدم چندین دقیقه ست که حواست به خودت نیست مدام محکم با دستت پاتو فشار میدی وقتی که علتشو ازت پرسیدم در حالی که نگران بودی با اشاره استخون پاتو نشون دادیو مامان این چیز محکم چیه تو پام !از یه طرف از خنده داشتم میترکیدم از طرف دیگه جلوی خودمو نگه داشتم تا یه وقت احساس نکنی که حرفت خنده دار بوده آخه قیافت خیلی جدی بود بهت گفتم الینا جون اون استخونه جاهای نرمشم گوشته مثل همیشه بعد گرفتن جواب سری تکون دادی.متفکریه روز که من تو مدرسه بودم و تو با ننه تو خونه بودی از یه لحظه غفلت ننه استفاده کرده بودی و روی دیوار نقاشی کشیده بودی اولش خیلی دعوات کردم ولی وقتی دقیق نگاش کردم جلوی دهنم رو گرفتم تا نخندم که یه موقع تشویق نشی آخه خیلی خنده دار بود ازت پرسیدم این چیه گفتی یه دایناسوره که تیغ تیغی (پره)هاش خستش کرده گذاشته زمین اینم بچش هستش که مامانشو نگاه میکنه یه وقت فکر نکنی اشتباها یه چشم براش کشیدم نخیردایناسور کوچولو نیم رخ نگاش میکنه اونقدر تعجب کردم که قیافم دیدنی شد عکس نقاشیتو برات گذاشتم تا وقتی بزرگتر شدی به توضیحت بخندی

 

 

totalgifs.com barrinhas gif gif barraborboleta.gif

 

 

الینا با ثنا کوچولو (دختر دوست دوران دبیرستانم پریسا)

 

totalgifs.com barrinhas gif gif barraborboleta.gif

 

 

الینا ودختر خاله هستی در حال خوردن شکلات آنهم با پوستش

 

totalgifs.com barrinhas gif gif barraborboleta.gif

 

 

هستی و الینا وپسر خاله (امیر علی کوچولو)

 

totalgifs.com barrinhas gif gif barraborboleta.gif

 

 

امیر علی خوابیده بیا ما هم خودمونو الکی به خواب بزنیم

 

totalgifs.com barrinhas gif gif barraborboleta.gif

 

 

اینه نهایت دوست داشتن داداشی

 

totalgifs.com barrinhas gif gif barraborboleta.gif

 

 

اینجاهم فیگور خوابت گرفته بود هر کاری میکردیم از تخت نمی اومدی پایین

 

totalgifs.com barrinhas gif gif barraborboleta.gif

 

 

محوطه  دانشگاه .الینا منتظر بابایی

 

totalgifs.com barrinhas gif gif barraborboleta.gif

 

 

بابایی زود بیا خسته شدم

 

totalgifs.com barrinhas gif gif barraborboleta.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پریسا مامان سانای
3 بهمن 92 15:51
سلام و صد سلام خدمت دوست گرامم مامان الینا 1- دستت درد نکنه آپ کردی 2-خیلی قشنگ نوشتی و عکس گذاشتی 3-دوستتون دارم مامان و دختر 4- لبت خندون و دلت شاد باشه انشالله
مامان الینا
پاسخ
سلام مامان سانای جون ممنون که این قدر به ما لطف داری ممنون که تند تند به ما سر میزنی و دوستمون داری ما هم شمارو خیلی دوست داریم
آویسا
17 مهر 93 15:18
چقدر هستی و الینا شبیه هم هستن...........
مامان الینا
پاسخ
واقعا؟به نظر خودم زیاد شبیه نیستن ولی اکثرا وقتی باهم بیرون میرن بهمون میگم.بوس برای آویسا جون