الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

درد دلهای مادرانه

1392/11/28 22:30
نویسنده : مامان الینا
261 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم خیلی وقته مامان حال و هوای دیگه ای داره نمیدونم چرا! ولی اینو میدونم که خیلی فرق کرده همون دختر جوانی که همه فکرو ذکرش کتاب و دفترش بودومدام به آرزوهای دورو نزدیکش فکر میکرد نیست دخترم مادرت گذشته از بهارهایی که زمستان کرده فرق زیادی کرده دیگه براش زندگی ففط به رنگ آبی نیست آنقدر دل نگرانی و اضطراب داره که نمیتونه دیگه حتی به خودش فکر کنه چه برسه به این که برای خودش یه وقت آزاد داشته باشه .دخترم مادرت مادر شده.کلمه ای که گر چه کوتاهه ولی به اندازه تمام دنیا معنا داره !دخترم مادرت دیگه اون دختری که فقط به فکر خودش بود نیست .مادرت خیلی فرق کرده مادرت...........مادر شده !نفسم پاره تنم دلم پر از حرفهایی که زبان از گفتنش عاجزه! ولی بار سنگین مسئولیت مادرانه منو مجبور میکنه که چند نمونه از اون رو تو دنیای خاطراتت برات ثبت کنم تا هر وقت بزرگ شدی و معناشون رو  درک کردی بخونی Smiley bisous 210.عروسکم نمیدونم وقتی اینارو میخونی من کنارت هستم که بتونی بهم تکیه کنی یا از این دنیا رخت بر بسته ام در هر صورت اینو بدون که مامان هیچ وقت تنهات نمیذاره به این جمله از ته دل ایمان داشته باش.  totalgifs.com rosas gif gif 141.gif                     

عسلکم اینو بدون این زندگی مادی به اندازه نوک سوزن هم ارزش نداره هیچوقت خودتو به خاطر چیزهایی که نداری ناراحت نکن تا یه وقت یادت نره که به خاطر داشته هایت لذت ببری totalgifs.com flores-pequenas gif gif purple-thingy.gif

مهربانم به خاطر داشته باش که انسان های دور اندیش و آینده نگر همیشه موفق هستند .درسته که نباید امروزتو به خاطر فردا خراب کنی ولی به یاد داشته باش که فردا ازان کسانی هست که امروز را هم خوب زندگی کرده اند.  totalgifs.com flores-pequenas gif gif pink-flower.gif                                                                               

دردانه ام به خاطر بسپار که بهترین دوستانت در زندگی پدر و مادرت هستند  هیچ وقت از دوستی که قبلا امتحان پس نداده امتحان نگیر totalgifs.com flores-pequenas gif gif openingflower.gif

 نفسم به بهای بی ارزش هوا و هوس زودگذر مادی آینده و معنویتت را نفروش که به اندازه دو دنیا ضرر میبینی totalgifs.com flores-pequenas gif gif yellow-bouquet.gif

دخترکم هر وقت خواستی دوستی داشته باشی سعی کن با کسی دوستی کنی که بینتان باورهای متضاد نباشد شاید به بهای تغییر دادن او خودت تغییر کنی  totalgifs.com flores-pequenas gif gif heart--plant.gif                                        

گلکم همیشه بهترین ها ازآن توست بدان تو لایق بهترینها هست زیرا که بهترینی تو زیباترینی و با ارزش ترین چون به هر کس به اندازه ارزشی که دارد اهمیت قائل میشوی.totalgifs.com flores-pequenas gif gif a-dancing-tulip.gif                               

سوگلم سعی کن همه کسانی که در حقت بدی کرده اند را به خاطر خودت ببخشی نه به خاطر طرف مقابل. چون کینه دلت راتیره میکند واذیت میشوی بدان زود بخشیدن فرد خاطی خطایش را در دید همگان کم رنگ تر میکند پس زیاد هم زود نبخش .  totalgifs.com flores-pequenas gif gif heartbasket.gif                                                        

نازکم هرچه باشی سعی کن از آن هم بهتر باشی ولی خودت را آنگونه که هستی دوست بدار. توقعات بیجا از خودت نداشته باش که دل مرد ه ات میکند .    totalgifs.com flores-pequenas gif gif lilypad.gif                                                 

عزیزترینم همیشه نمازت رو سر وقت بخوان وبدان همان نمازی که شاید الان معنایش را درک نمیکنی روزی ازبدیهاباز  میداردت  totalgifs.com flores-pequenas gif gif yellow-flowers.gif                                                            

ودر آخر آرزو میکنم به تمام آرزوهایت وآرزوهایم  برسیم  مامان همیشه نگرانت                            

                             خدایا مارا به حال خود وامگذار          آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

پریسا مامان سانای
20 بهمن 92 11:40
سلام مامان گل الینا خدا سایه ات رو تا همیشه بالا سر تو و خانوادت نگه داره متنت خیلی قشنگ بود و من می دونم که خودت دست به قلم شدی به دلم نشست چون از دلت بر اومده اطمینان دارم گل من
مامان الینا
پاسخ
مرسی عزیز دلم ممنون به خاطر تشویقم .خجالت زدم کردی
مهتاب مامان آذین
21 بهمن 92 12:02
سلام خانمی : با این متنی که نوشتی حال منم دگرگون کردی اینا حرفهاییه که از اعماق دل بیرون میاد گلم سایه ات همیشه مستدام "خدا جونم الینا رو براتون سالم نگه داره [پاسخ)سلام عزیزم آذین جونم ایشالا بهتره؟ممنون گلم ایشالا خدا آذین جون رو هم برای شما حفظ کنه
شیرین
22 بهمن 92 18:26
متن خوب و دلنشینی بود خوندمش احساس خوبی بهم دست داد ممنون[پاسخ)سلام مرسی عزیزم خیلی خوشحال شدم به وب دخترم سر زدی
مامان آی سل
28 بهمن 92 0:38
سمیرا جون متنت خیلی جالب بود...هنوزم همون سمیرای رومانتیک و حساس هستی....ایشالله که نوه،نتیجه،ندیده هاتو میبینی عزیزم...
مامان الینا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان اتوسا(ام البنین)
1 اسفند 92 5:17
سلام سمیرای عزیز ممنون که به وبم سر زدی متن جالب و پند اموزی نوشتی انشالله که دخترت در کنار بابا و مامانش بهترین روزهای زندگیشو داشته باشه
مامان الینا
پاسخ
ممنون عزیزم خدا آتوسا جونو برات نگه داره
مامان نیکا
16 فروردین 93 22:47
سلام مامانی دستت طلا واقعا این دلنوشته های همه ی مادرای عزیز.من خودم از وقتی مادر شدم متوجه شدم که مادرم چقد زحمت منو کشیده وهمیشه دل نگران فرزندش .ایشالاه همیشه در کنار فرزند وهمسرت سلامت وموفق باشید
مامان الینا
پاسخ
ممنون عزیزم .آره واقعا مادرا نعمتهای بزرگین