الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

روزی که الینا خانم مهمان خونه عمو داود و زن عمو زینب بود

1392/11/5 18:43
نویسنده : مامان الینا
581 بازدید
اشتراک گذاری

 

این عروسکی که تو همه عکسها بغلته رو زن عمو از مشهد برات سوغاتی آورده

 

totalgifs.com barrinhas gif gif a6.gif

 

 

totalgifs.com barrinhas gif gif a6.gif

 

 

 

اینجام داری به زن عمو نگاه میکنی که ببینی اجازه میده تلویزیونشونو به روز تلویزیون خودمون بندازی

 

totalgifs.com barrinhas gif gif a6.gif

 

 

 

 

اینجام چون به هدفت رسیدی واجازه گرفتی با خندت دلبری میکنی و مشغول خرابکاری میشی ماچ

 

 totalgifs.com barrinhas gif gif a6.gif

 

 

دخترم با وزن دو کیلو پایین تر از حد نرمال در حال ورزش برای لاغر کردن شکم خنده

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پریسا مامان سانای
5 بهمن 92 19:05
سلام سلام صد تا سلام یه وان یکاد بنویس گوشه وبلاگ شیطون بلبل خاله فقط دلم میخواد حرف بزنه من گوش کنم و یه گاز گنده از لپاش بگیرم
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله جون چشم حتما مامانم همش میگرده ولی چیزی پیدا نمیکنه
ما مان ا ی سل
9 بهمن 92 11:47
قربونت برم خاله با این شیرین زبونیات.. بوسسس اینم واسه مامانی
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله جون من و مامانی خیلی دوستون داریم آیسل رو از طرف ما ببوس