الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

تولد سه سالگی

1393/2/27 18:36
نویسنده : مامان الینا
315 بازدید
اشتراک گذاری

Bear Birthday commentگلم تولد سه سالگیت مبارک بوسعزیزم امسال مامانی برای پختن شام تولدت خیلی زحمت کشید و کلی خسته شد ولی از اون روز یه درس مهم گرفت و اون این بود که باید به حرف بابایی گوش میداد بابایی به خاطر تعداد زیاد مهمونا از مامانی خواست که مثل پارسال خورشت شامو به اون واگذار کنه یا از بازار سفارش بده ویا خودش کباب درست کنه ولی مثل همیشه مر غ مامان یک پا داشت و قبول نکرد و عاقبت  این کار اون شد که یه صبح تا شب سر پا بایسته و از درد پا تا صبح نخوابه غمگین البته همش فدای یه تار مویت مگه چند تا الینا دارم بوس.هدفم از نوشتن اینا این بود که بدونی از خودت به اندازه توانایی ها و وقتت انتظار داشته باش نه بیشتر از اون .وگرنه مثل مامانت به جای خوشگذرونی تو تولد همه کسش باید خستگیتو یدک بکشی اینم یه نصیحت  مادرانه محبت

پسندها (2)

نظرات (7)

غزاله
27 اردیبهشت 93 19:44
سلام.خوبین؟؟ ایشالا همیشه سالم و شاد زیر سایه پدر و مادرش بزرگ شه من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369تا تبریک جمع کنم براش.میشه شما هم بیاین و تبریک برامون بذارین؟؟ ممنونم
مامان الینا
پاسخ
به روی چشم ایشالا خوشبخت بشید
مامان مهتاب
28 اردیبهشت 93 17:15
سلام عزیزم "واییییییییییییی من همیشه تاریخ تولدهای دوستام رو یادداشت میکنم ببخش اگه اینبار دیر متوجه شدم چون نت ما یه هفته قطع بود خیلی مبارک باشه "همیشه تو نازو نعمت بابا مامان باشه .عکساش رو بذاری
مامان الینا
پاسخ
ممنون عزیزم لطف دارید.چشم حتما.روی ماه آذین جونو ببوس
آیسلین مامان باباسی
30 اردیبهشت 93 1:34
گلم با تاخیر تولدت مبارک ایشالله 120 ساله شی عزیز دلم..مرسی مامانی که اینقدر واسه تولد الینا جون زحمت کشیدی.
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله جون.
مامان نيكا
30 اردیبهشت 93 9:11
سلام ماماني تولد اليناي ناز مبارك باشه ايشالاه 120 ساله بشه دختر گلموناز طرف من ببوس الينا جونامرسی عزیزم
مامانیش
31 اردیبهشت 93 1:05
سلام مبارک مبارک
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان سانای
1 خرداد 93 10:18
بادا بادا مبارک بادا تولد الینا جونم مبارک شما عادتتونه همه چی رو به خودت سخت میگیری عزیزم امیدوارم دیگه خودتو اذیت نکنی
مامان الینا
پاسخ
پریسا جونم همین سخت گرفتن ها باعث میشه همیشه یه چیزایی یادم میره انجام بدم که بعد رفتن مهمون یادم میاد و کلی ناراحت میشم راستی بعد رفتن شما نمیدونی چی یادم افتاد که خیلی مهم بود بعدا بهت میگم.راستی پری جون چیکار کنم مثل تو کمی آروم بشم کمک کن
پریسا
3 خرداد 93 13:16
برا تولد سانای نمیدونی ساعت هفت مهمونام اومدن و من هنوز داشتم با آقا سهراب گردو میشکوندیم برا فسنجون باورت نمیشه یه بارم خورشت رو هم نزدم و آخرشم تو ظرف تفلون ته گرفته بود هیچی دیگه تولد بی استرس و خربکاری تموم نمیشه نتونستم درست و حسابی هم عکس بگیرم
مامان الینا
پاسخ
ای ول بابا نه مثل من که روزم زهرمار شدو آخرش عکسهایی که با هزار زحمت انداخته بودم هم سوخت نه مثل تو.ولی آخرش فکر که کنیم لااقل تو بی خودی مثل من خسته نشدی