الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

درد دل با خدا

1393/2/28 0:12
نویسنده : مامان الینا
237 بازدید
اشتراک گذاری

خدای مهربونم ای کسی که تا به حال و در همه حال کنارم بودی و دستمو گرفتی کمکم کن الینای نازم از صبح تب کرده و من مثل همه شبهایی که تب داره کلی نگرانم .کمکم کن که تنها تو شفا دهنده مریضان هستی.بابایی فردا برنامه مراقبت امتحانی داره و فردا باید بره مدرسه به خاطر همین خوابیده ولی لطف تو شامل حالم شده و من فردا برنامه امتحانی ندارمو فردا من خونه ام وبهتر میتونم مواظب عزیزدلم باشم پس شکرت..............الان تب گلم روبا تب سنج اندازه گرفتم خدایا شکرت تبش داره پایین میادفرشته

پسندها (2)

نظرات (5)

غزاله
28 اردیبهشت 93 0:39
سلام.خیلی خیلی ممنونم از حضور و تبریکتون
مامان الینا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
آیسلین مامان باباسی
30 اردیبهشت 93 1:35
خدا رو شکر که بهتر شدی عزیزم..
آیسلین مامان باباسی
30 اردیبهشت 93 1:36
خدا رو شکر بهتر شدی عزیزم...
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان نيكا
30 اردیبهشت 93 9:13
واقعا درك ميكنم عزيزم. چون نيكا هم تازه خوب شده ايشالاه هيچ بچه اي مريض نشه
مامان الینا
پاسخ
ایشالا
مامان سانای
1 خرداد 93 10:21
انشاالله که دیگه هیچ وقت مریض نشی عزیزم
مامان الینا
پاسخ
ایشالا همراه سانای جون