الیناالینا، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

الینای من در سه سالگی

1393/3/7 18:10
نویسنده : مامان الینا
380 بازدید
اشتراک گذاری

 

پارک جنگلی

Stern linien

Stern linien

 

حیاط آقاجون اینا

Stern linien

 

Stern linien

 

Stern linien

 

قوربونت برم نمیدونم اینو از کجا یاد گرفتی  تا میخوام ازت عکس بگیرم میگی یه لحظه مامان صبر کن تا دستامو اینجوری کنم بعد عکس بگیرمحبتبوس

Stern linien

 

 

اینم یه مدل دیگه

Stern linien

 

بعله مدل شدن دختر ما تمومی نداره قوربونت برم

Stern linien

بالشتو بغل کرده بودی و غرق افکارت بودی که من این لحظه رو شکار کردم

Stern linien

عزیزم اونجا رفتی  چیکار بیا پایین.به قول مامان سانای جون یواش یواش الینای حقیقی و شیطون بلا چهره واقعیشو نشون میدهقه قهه

Stern linien

Stern linien

 

نمیدونم چطوری این عروسک از دست من سالم مونده !تا مامان سرگرم عکاسیه من دست به کار شم

Stern linien

Stern linien

 

آخیش راحت شدم سر به نیست شدخندونک

Stern linien

 

 

 

بعله یه همچین مادر فداکاریه دختر منبوس

Stern linien

Stern linien

 

دخترای دوستان عزیزم  از راست به چپ.سانای جونم.آیلین عزیز.آیلار مامانی.والینا نفسم

Stern linien

 

 

پسندها (3)

نظرات (7)

مامان نيكا
8 خرداد 93 9:05
قربون اون ژستهاي خوشگلت .عروسك خوشگل الينا جون[ماچ )مرسی خاله جونم خدا نکنه .خدا نیکا جونو برات حفظ کنه مامانم خیلی دوستون داره بوس برای نیکا جون
مامان سانای
10 خرداد 93 11:33
سلام عزیزم به به چه عکسای خوشگلی ! چه الینای نازی ! چه مامان تمیز و باسلیقه ای ! چه اتاق قشنگی ! اون عکس آخری هم که دیگه معرکه بود دستت درست دختر! گل کاشتی!
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله جونم .آره خاله جون سلیقه ام به مامانم رفته
مامان آ ی سل
24 خرداد 93 9:08
چه عکسای خوشگلی داری خاله قربونت برم.خودت هم که نازه نازی...
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله جونم
رقیه غفاری
24 خرداد 93 21:22
الهی چه ناز شده اینجا
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله جونم .بوس از طرف من و مامانی
مامانی
27 خرداد 93 0:13
سلام ای جاااااااااااااااااان یه الینای دیگه پیدا کردم به ماهم سر بزنین و اگه دوس داشتین لینکمون کنین. روی گل الینای نازو ببوسین.
مامان الینا
پاسخ
سلام عزیزم .ماهم خوشحال شدیم به ما سر زدی به روی چشم حتما
خانوم معلم کار وفناوری
30 خرداد 93 13:06
سلام به به دختر ناز مامان خدا بهتون ببخشه
مامان الینا
پاسخ
سلام ممنون عزیزم .یه دنیا خوشحالم کردی به وب دخترم سر زدی
آویسا
11 تیر 93 16:19