الیناالینا، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

عکسهای تولد سه سالگی گلم

1393/3/29 18:48
نویسنده : مامان الینا
356 بازدید
اشتراک گذاری

الینا جان بالاخره چند تا عکس از تولدت به دستم رسید.وقتی دیدمشون دلم به حالت سوخت اون شب من سرم با مهمونا  گرم بود که متوجه نشده بودم این علیرضا خان چقدر اذیتت کرده از دست اون که همش دنبالت بود تا کاغذ کادو  هدیه هاتو پاره کنه چندتاییشو زیر کیک قایم کردی که بعد اینکه عکسها رو باهم میدیدیم برام توضیح دادی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (9)

مامان مهتاب
29 خرداد 93 22:00
از دست این علیرضا خان بدجنس "واییییییییییییی
مامان نيكا جون
2 تیر 93 8:37
ايشالاه تولد صد سالگي الينا جون. از طرف من ماچش كن مامانيعزيزم واسه درست كردن عكسها از وبلاگ دخملي شكلك استفاده كن كه قاب رايگان سري 3 هست. تو وب نيكا دخملي شكلك رو لينك كردم سر بزن برنامه هاي جالبي داره
مامان الینا
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالا .ممنون حتما سر میزنم.الینا میگه جوجه کوچولوی ما روببوس
مامان سانای
4 تیر 93 15:35
به به چه کیکی دهنمان آب افتاد منم که میشناسی شکمو! بازم تبریک میگم تولد جفتتونو انشالله پا به پای هم و آقاتون پیر شین. مواظب خودتم باش نبینم باز اوف بشی! الینا رو هم ببوس
مامان الینا
پاسخ
جای شما خیلی خالی بود.مرسی گلم .خیلی دوستون دارم.چشم حتما مواظبم.تو هم سانای جونو از طرف من ببوس
لیلا
5 تیر 93 11:19
سلام فدات خوبی سه شنبه یه خورده بد حال بودی خوب شدی نمی دونستم ندیدنم اینقدر تو روحیت اثر مییییییییییییییییییی زاره قربونت تولدتون هم مبارک جای ما خالی حمله کنید....کیک
مامان الینا
پاسخ
سلام مرسی گلم بله شمارو دیدم بهتر شدم نوش جانتان گوارای وجودتان
رقیه غفاری
13 تیر 93 22:46
خانوم معلم کار وفناوری
25 تیر 93 2:10
سلام سمیرا جون چطوری؟ الینای گل چطوره؟
مامان الینا
پاسخ
ممنون عزیزم شما خوب باشید ما هم خوبیم.ممنون خالش. سلام داره
مامان پریناز
25 تیر 93 10:16
سلام.چه دختر نازی داری مامانی ...خدا حفظش کنه[پاسخ) ممنون عزیزم. خوشحال شدم به ما سر زدی
تولد
8 مرداد 93 11:58
سلام تولد عشقم هست می خوام سوپرایزش کنم خوشحال میشم کمکم کنید
مامان الینا
پاسخ
]به روی چشم
مامان نيكا جون
12 مرداد 93 12:50
______________$$$$$__$$________$$$$$$$$ __________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$ ______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ ___$$$_$$$$______________$$_______$$$ $$$_$$$$________________$$______$$$ $$$$_________________$$$_____$$$ $$________________$$$_____$$$ $$_____________$$$_____$$$ _$$________$$$$____$$$$ __$$____$$$_____$$$$ ___$$_$$$$___$$$$ ____$$_____$$$$ __$$_____$$$$ $$____$$$$ $$_$$$$ ____$$$________________$$$$$___$$$$$ _____$$$_________$$__$$$___$$_$$__$$$ _____$$$_______$$$$__$$______$_____$$ _____$$$_____$$$$____$$$__________$$ ______$$____$$$$______$$$________$$___$$$$$$$$________$$$$$$$$ ______$$$__$$$$_________$$$_____$$__$$$$$$__$$$_____$$$$$$__$$$ ______$$$_$$$_____________$$__$$___$$$_____________$$$ ______$$$_$$________________$$_____$$$_____________$$$ ______$$$$$$$_______________________$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$$ ______$$$$_$$$_____________$$$$______$$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$ ______$$$____$$$____________$$$_______________$$$_____________$$$ ______$$$_____$$$__________$$$$_______________$$$_____________$$$ ______$$$_____$$$$__________$$$$___$_________$$$$_$_________$$$$ _____$$$________$$$$___$____$$$$____$$$$$_$$$$$$___$$$$$_$$$$$$ ____$$$___________$$$$$_____$$$$$_____$$$$$$$$________$$$$$$$