الیناالینا، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

اولین برف پاییز93

1393/7/29 17:58
نویسنده : مامان الینا
451 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امسال خیلی خیلی زود زمستون اومد وقتی  خاطراتتو مرور میکردم دیدم اولین برف پاییزی پارسال سیزدهم اذر باریده ولی امسال ننه سرما برای اومدن عجله داشت واولین ستاره های  برفشو 27 مهر برای ما فرستاد. که تو بادیدنش خیلی خوشحال شدی.دخترم دو روز از  برنامه درسی مامان جور شده  ولی بقیه فعلا به علت حذف یک پایه از دوره راهنمایی هنوز مشخص نیست.وقتی تو اینجا رو میخونی شاید ندونی که از دو سال پیش که پایه ششم ابتدایی نبود وآخرین پایه ابتدایی پنجم بود راهنمایی سه پایه اول و دوم و سوم داشت و مثل الان هفتم و هشتم و نهم نبود نمیدونم  شاید تا زمانی که تیزهوش کوچولوی من راهنمایی بخونه این مدلی هم عوض بشه بگذریم .امسال  فعلا از بابت ساعات کاری راحتم ولی مثل همیشه نگران توام .روزهای که با حاجی ماما میمونی خیالم باز راحته ولی روز های سه شنبه  ناراحتی واضطراب میاد سراغم چون اون روزها با ننه میمونی خونه با این که ننه به انداز ی دنیا دوست داره  و تو عاشقشی ولی با اون خیلی شلوغ میکنی شاید به خاطر این که از بچگی هر چی ازش خواستی ازش نه نشنیدی و بیش از حد بهت محبت کرده وتوجه افراطی باعث شده که زیاد به حرفش گوش ندی نمونش همین امروز بود که بدون کلاه و لباس گرم رفته بودی حیاط و ننه بیچاره نتونسته بود بیاردت خونه ومدتی بیرون مونده بودی که فکر کنم  دوباره سرما خوردی. حاجی ماما هم به خاطر شغل مامان هستی که هرروز میره سر کار  مجبوره از هستی مراقبت کنه ونگه داشتن دو تاییتون خیلی سخته. به خاطر اون مجبور میشیم بعضی روزا مزاحم ننه بشیم که اونم با کارات خیلی خسته میکنی.قوربرنت برم حتما میگی این وبلاگ من هم دفتر خاطرات نشد که شد گلایه نامه مامانمخندونک الینای گلم ای کاش مثل بیشتر مامان ها بی خیال بودم و نگران آیندت نبودم من نمیخوام تو هم مثل من آدم حساس و زودرنجی بشی.نمیخوام  در دفاع از حقت ضعیف باشی نمیخوام دنباله روی دیگران باشی بلکه میخوام آدم محکمی باشی بتونی رو پای خودت بایستی.میخوام قوی باشی تا هیچ کس جرات پایمال کردن حقت رو نداشته باشه.میخوام تو مسیرو مشخص کنی نه این که منتظر اوامر دیگران باشی  خیلی دوست دارم بیشتر از تک تک نفسهایی که دم و باز دم میکنم.عزیزم اینا حرفای دلم بود پس به خاطر بعضی از حرفام که از عهدت خارجه خودتو ناراحت نکن.نفسم دلیل بودنم گذشته از حرف دل این روزها خیلی شیرین زبون شدی وهمش حرفهای بامزه  میزنی که نشان از هوش بالایت رو داری خیلی شیرین تر شدی همش قوربون صدقه ام میری و وقتی بابایی میخواد از خونه بره بیرون میگی آلاه راس گتیسین یعنی خدا اتفاقات خوب تو مسیر راهت قرار بده .تو نقاشی کشیدن به مرحله ای رسیدی که اشیا رو میذاری جلوت و سعی میکنی بهشون نگاه کنی و شکلشونو بکشی  بوس

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان محجوب
29 مهر 93 19:54
نی نی وبلاگی ها به هواداران علی اصـــــغر بپیوندید تنها یا یک کلیک بروی کلمه ی می پسندم... برنامه های ما برای هوادارن متعاقبا اعلام خواهد شد.. اعتبار این طرح تا روز عاشوراست اسامی شما و کوچولو های عزیزشمادر کنار وبلاگ ثبت میشود.. پس بسم الله ...
مامان سانای
30 مهر 93 14:39
سلام به روی ماهت مامان الینا سلام الینای خوشمزه بامزه همیشه باید حرص و جوش بخوری نمیگم نگران آینده الینا نباش اما کمی آروم تر باش همه ی مامانا میخوان بچه هاشون قوی باشن و مستقل اما باید به شخصیت خود بچه هم توجه کرد مگه نه؟ روزای کاری و غیر کاری خوش بگذره هم به تو و هم به الینای عزیزم
مامان الینا
پاسخ
سلام بر شما خاله عزیزوسانای ناز.حرص و جوش تو خونمه کاریش نمیتونم بکنم.الینا هم مثل همیشه در حال اذیت کردنه.
مامان نيكا جون
3 آبان 93 21:43
سلام مامانی متاسفانه منم مثل شما بیش اندازه حساسم .همیشه بخاطر این مسئله همه جا اذیت میشم. چه میشه کرد دست خودمون نیست دیگه قربون ترکی صحبت کردن الینای نازم
مامان الینا
پاسخ
میگم چرا من اینقدر شمارو دوست دارم پس به خاطر اینه که خصوصیات مشابه داریمالینا جون هم برای نیکا جون یه بوس فرستاد