الیناالینا، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

من ومامانم ومهر ماه

1393/7/19 17:09
نویسنده : مامان الینا
592 بازدید
اشتراک گذاری

 دخترم این روزها هوا اونقدر سرد شده که مامانت منتظر باریدن برفه اونم تو مهرماه.امسال مامانی  تو محل کارشم خداروشکر خیلی راحته.در کل آرامشش بیشتر شده ولی از بابت تغییر رفتار تو کمی نگرانه.ماجرا از اون جا شروع شد که اوایل شهریور بابایی مجبور شد تاندن زانوشو عمل کنه و مامانی هم چاره ای نداشت که بیشتر وقتشو برای کارهای بابایی صرف کنه  که تو هم اکثرا گلایه مند بودی کم کم بهانه گیری های تو شروع شد وتو سر هر موضوع بی اهمیت شروع کردی به گریه کردن و این تبدیل به یک عادت بد برایت شد.وقتی چیزی رو میخوای و ما مقاومت میکنیم جیغ و دادت بلند میشه واصلا آروم نمیشی البته من و بابایی هم سعی میکنیم به گریه و پافشاریت توجه نکنیم وبذاریم خودت بعد گریه کردن پی ببری که کارت اشتباه بوده البته تا الان که موفق نبودیم.راستی چند ماه پیش برات نوشته بودم که نمیتونی از خودت در مقابل بچه هایی که اذیتت میکنن دفاع کنی که خدارو شکر با زحمتهای مامانی وتلاش خودت موفق شدی دفاع کردن از حقت رو یاد بگیری.نازگلم وقتی این نوشته هارو میخونی بدون مامانی برای تک تک نفسهایی که میکشی خون دل خورده .این روزها وضعیت سینت اصلا خوب نیست شدیدا خس خس میکنی که خیلی نگرانتیم بابایی  برای جهارشنبه از یه دکتر خوب برات وقت گرفته ایشالا که چیزیت نباشه.

پسندها (2)

نظرات (4)

نی نی عکس
19 مهر 93 20:24
ماشاالله چه بچه ی نازی ز بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
مامان سانای
22 مهر 93 15:53
سلام عزیزم خوبی ؟ بهتری خوشمزه خاله؟ به مامانت بگو حرص و جوش بیخود نزنه این اخلاقا دوره ایه خوب میشه و یادت میره گریه و زاری
مامان الینا
پاسخ
سلام بر خاله جون مهربون خودمون.ایشالا که اینطور باشه
مامان نيكا جون
26 مهر 93 11:55
ايشالاه كه هميشه الينا جونم سالم وتندرست باشه. واي ماماني بچه ها هر چه بزرگتر ميشن مشكلاتشون هم بزرگتر ميشن ادم كم مياره در مقابل اين جو جو ها
مامان الینا
پاسخ
سلام بر مامانی ونیکا جون.بله عزیزم واقعا راست میگی.
مهتاب مامان آذین
27 مهر 93 7:05
سلام دوست خوبم نگران نباش تو یه سنی اینطور لجوج میشن کم کم خانوم میشن میفهمن که باید خانومی کنن
مامان الینا
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم دوباره برگشتی .دلمون براتون تنگ شده بود روی ماه آذین جونو از طرف ما ببوس