الیناالینا، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

تولد چهار سالگی دخترخاله هستی

1393/9/28 17:52
نویسنده : مامان الینا
534 بازدید
اشتراک گذاری

 

من وامیرعلی پسرخاله

Essen linien

 

من و امیر علی وهستی

Essen linien

 

Essen linien

 

قیافه الینا و امیرعلی رو نگاقه قهه

Essen linien

 

اینجا هم بدوبدو اومدی میگی من میخوام با بابام اینجوری عکس بگیرمبوس

Essen linien

 

اینجاهم باهستی در حال رقصیدنیمحبت

Essen linien

Essen linien

Essen linien

نوگلم ایشالا همیشه شاد باشیبوس

پسندها (2)

نظرات (5)

آویسا
3 دی 93 10:03
عزیز دلم چه جیگری شده ماشاا...تولدت هستی خانومم مبارک
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله جونم بوس برای آویسا خوشگله
مهتاب
7 دی 93 14:34
[
مامان مینا
8 دی 93 16:17
تولد هستی جون مبارک امان از دست دخترهای شیطون که خودشونو برا بابایی لوس میکنن دخترت خیلی زرنگه ها با باایی همچین رابطه ای داره دختر من اصلا بابایی نیست و این منو اذیت میکنه
مامان الینا
پاسخ
مرسی عزیزمقول شیرین زبونیشو نخور بعضی موقع ها دشمن خونی اند
مامان سانای
11 دی 93 12:08
به به مبارک باشه همیشه به خوشی انشالله صد و بیست سالگی هستی باز هم خوش و خرم کنار هم جشن بگیرین
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله مهربونم
مامان نيكا جون
12 اسفند 93 8:58
دلمون واسه عكسهاي جديد الينا تنگ شده ماماني.
مامان الینا
پاسخ
سلام عزیزم به روی چشم