الیناالینا، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

عکسهای عید 94

1394/1/9 17:23
نویسنده : مامان الینا
450 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

کرج

 

خونه عمه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خونه خاله پریسا .پرهام والینا

 

 

 

 

 

 

 

 

مسیر برگشت به خانه (مثلا من خوابیدم )

 

با اینکه تب دارم  ولی به خاطر دل شما ها لبخند میزنم(مامان قربونش)

 

 

منجیل

 

 

 

 

 

 

امسال به خاطر اینکه سال تحویل قرار بود خونه نباشیم سفره هفت سین درست نکردم ولی وقتی از مسافرت برگشتیم الینا خودش سفره هفت سین درست کرده بود قه قهه

 

 

 

 

خونه عمو داود

 

 

 

 

اینم عکس آخریمحبت

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان مهتاب
17 فروردین 94 7:59
سلام سال نو رو تبریک میگم ایشااله تو این سال به همه ی آرزوهای قشنگتون برسید عزیزم دخملی هم که داره قد میکشه هزار ماشااله
مامان الینا
پاسخ
ممنون عزیزم سال نو شما هم مبارک
مامان نيكا جون
21 فروردین 94 12:35
مادر" است زیباترین واژه بر لبان آدمی زیباترین خطاب "مادر جان" است "مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک عزیزم... .
مامان الینا
پاسخ
ممنون دوست عزیزم روز شما هم مبارک باشه
مامان سانای
25 فروردین 94 12:27
هزار ماشالله چه بزرگ شدی خوشگل خانم روزهای زنگیت همه شون عید باشه برات گلم
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله گلم ممنون
آویسا
27 فروردین 94 9:59
سال نو مبارک.معلومه حسابی به گل دختری خوش گذشته
مامان الینا
پاسخ
مرسی عزیزم سال نو شما هم مبارک باشه .جاتون خالی
مامان نيكا جون
14 اردیبهشت 94 9:12
واي چه عكسهاي خوشگلي .نازتر شدي.يكي از دوستاي من دخترش اسمش يكتاس خيلي خيلي شبيه اليناست. هروقت يكتارو ميبينم فكر ميكنم الينا پيش منه
مامان الینا
پاسخ
مرسی گلم.نیکاجونو ببوس
ĸoѕαr
16 اردیبهشت 94 17:02
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
مامان الینا
پاسخ
مرسی عزیزم منم خوشحال شدم از آشناییتون.چشم حتما