الیناالینا، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

تولد چهار سالگی

1394/2/23 11:39
نویسنده : مامان الینا
482 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم دیروز یعنی بیست و دوم اردیبهشت سالروز تولدت بود یعنی درست چهار سال پیش این موقع ها بود که من صاحب یه فرشته کوچولو شده بودم چقدر به داشتنت میبالم پاره تنم .امسال هم مثل سه سال پیش مامانی وبابایی برات یه تولد خوشگل گرفتن که عکساشو تو اولین فرصت برات میزارم .ماه پاره ام امسال به احتمال قوی آخرین تولدت تو خونه قدیمیمون بود  بالاخره بعد سه سال بلاتکلیفی تو مسله خونه که نمیتونستیم تصمیم به فروشش بگیریم یا بکوبیمش واز نو بسازیم تصمیم به کوبیدن خونه گرفتیم درسته مامان اول راضی نبود سختی ساخت خونه رو به جون بخره و میخواست عوضش کنن ولی وقتی دید بابایی به خاطر موقعیت خونه راضی به فروشش نیست واگه بفروشتش همیشه از این که فروختتش  ناراحته راضی شد بکوبن که ایشالا برامون خوش یمن باشه .قراره بعد نیمه خرداد خونه اجاره ای بگیریم به خاطر این نمیدونم سال آینده خونه جدید خودمونیم یا جای دیگه.از خودت بگم هزار ماشالا خیلی خانم تر شدی وعاقل تر از شیرین زبونیت که هزار ماشالا هر چی بگم کم گفتمبغل

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان نيكا جون
28 اردیبهشت 94 13:25
الينا گلي تولدت مبارك خوشگلم . ايشالاه تولد صد سالگي
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله جون
آویسا
24 خرداد 94 12:12
تولدت مبارک عزیزم.
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله جونم
آویسا
24 خرداد 94 12:13
ان شاا... به سلامتی خونه رو نونوار کنین
مامان الینا
پاسخ
مرسی عزیزم فعلا که خونه اجاره ای گرفتیم وخونه رو کوبیدیم معلوم نیست چه مدت ساختش طول بکشه توکلمون به خداست
مامان آی سل
27 خرداد 94 1:38
عزیزم با عرض شرمندگی و با تاخیر زیاد تولد الینا جون مبارک....سمیرا جان ببخشید من زیاد وبلاگ نمیام واسه همین نتونستم به وبلاگ الینا جون هم سر بزنم
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله جونم خواهش میکنم