الیناالینا، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

الینای مامان ومهدکودک

1394/7/15 17:45
نویسنده : مامان الینا
480 بازدید
اشتراک گذاری

ملوسکم بعد چند ماهی پرس وجو برای پیداکردن یه مهد خوب.بالاخره مامانی یه مهد ی که همه تعریفش رو میکردن راپیدا کرد که وقتی برای تبت نام رفت از محیطش خوشش نیومد .زیرزمین بود ومتاسفانه بوی فاضلاب حتی ازتوی سالن هم میومد از مهر گذشته بود ولی دلم نمیومد اونجا بزارمت با این که میدونستم این مهد از جهت آموزش بهترین مهد شهره ولی چاره ای نبود ویه مهد دیگه نزدیک خونه حاجی ماما که محیط خیلی شاد وتمیزی داشت رو انتخاب کردم با این که میدونم از لحاظ آموزش به پای اون یکی مهد نمیرسه ولی خیلی راضیم.خداروشکر با دختر خاله هستی اونجا بهت خیلی خوش میگذره وخیلی شادی ومن از این بابت شادتر

پسندها (2)

نظرات (3)

همراه رایانه
15 مهر 94 22:10
همراه رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ای، موبایل ،تبلت، لب تاپ و .. شماره تماس 9099070345 پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل WWW.POSHTYBAN.IR
مامان نيكا جون
18 مهر 94 13:56
عزيزم موفق باشيد. اميدوارم هميشه دلت شاد ولبت خندان باشه
مامان الینا
پاسخ
مرسی گلم
آویسا
25 مهر 94 11:06
مبارکه عزیزم موفق باشی دخمل گلی
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله جونم