الیناالینا، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

27 مهر 94 واولین بازدید علمی رفتن الینا خانم

1394/7/28 11:15
نویسنده : مامان الینا
397 بازدید
اشتراک گذاری

الینا جون مامان .این ماه میری مهد وعاشقشی.دوست داری چیزهای جدید یاد بگیری وهرچی مربیتون بهت یاد میده روهمین که میام دنبالت برام تعریف میکنی قوربونت برمبوس روز دوشبه بعد این که رفتم مدرسه مربیتون باهام تماس گرفت که اگه اجازه بدید الینا و هستی رو هم با پیش دبستانی ها ببریم مرکز آتش نشانی برای بازدید منم خداخواسته قبول کردم میدونستم که چقدر الینای من مشتاق رفتنه.ساعت تقریبا یازده هم با مهد تماس گرفتم و فهمیدم اومدید و خیالم راحت شد وقتی هم اومدی خونه بهم گفتی که رفتید اونجا ویه آقایی بهتون توضیح داده که موقعی که خدانکرده آتیش سوزی شد زنگ بزنید آتیش نشانی وبعد سوار ماکت ماشین آتش نشانی شده بودید که خیلی ذوق کرده بودی.اومدنی هم رفته بودید پارک ویه کمی بازی کرده بودید واین هم بود ماجرای اولین بازدید علمی نفسم محبت

 

 

پسندها (3)

نظرات (3)

آویسا
29 مهر 94 14:29
آخی عزیزم خداروشکر که حسابی بهش خوش گذشته
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله جون مهربون
مامان مبینا
30 مهر 94 16:35
خیلی دوست دارم خاله[
آلیز
18 آبان 94 14:51
انواع شیک ترین شال و کلاه دخترانه و پسرانه و .... خانم ها و آقایون خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر