الیناالینا، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

اولین کوتاهی مو توسط آرایشگر

1394/11/11 18:06
نویسنده : مامان الینا
305 بازدید
اشتراک گذاری

عروسکم قبلا چند بار موهاتو خودم برات کوتاه کرده بودم تا اینکه رفتی مهدو دیگه نتونستم هر روز ساعت شش صبح موهاتودرست کنم  دیدم اذیت میشی و موهات خیلی بلند شده  به خاطر همین بردمت آرایشگاه و موهاتو کوتاه کردم الحق که خیلی ناز شدی البته اینجا چون تازه کوتاه شده زیاد خوب دیده نمیشه ولی آوردمت خونه وبعد حمام عالی شد

پسندها (5)

نظرات (3)

فاطمه مامي نيكا
13 بهمن 94 10:37
ناز بودي ناز تر شدي الينا خوشگله مبارك باشه
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله مهربون
سیما
19 خرداد 95 13:50
خیلی خوشگل شدی الینا جونمخیلی دوست دارم با آزین 4ساله ماهم دوست بشین// اگه موافق بودی با تبادل لینک موافقتت رو اعلام کن شما که لینک شدیدچشم عزیزم خوشحال میشم
دختر زمستونی
14 تیر 95 21:32
سلام لینک شدید//
مامان الینا
پاسخ
مرسی عزیزم