الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

عکسهای تابستان ومهر 94

1394/8/6 22:26
نویسنده : مامان الینا
571 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

الینا خانم روی بزرگترین پل معلق خاورمیانه

 

 

 

 

الینا .عمو داود و آیهان

 

 

 

 

 

 

الینا ی تانک سوار (شهر سراب)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پارک زیبای بولاغلار شهرستان نیر

 

 

این عکس آخری رو تقدیم میکنم به الینای نازم که خیلی دوسش داره .قوربونش برم میگه مامانی اون پرنده مامان تویی اون جوجو هم منبوس

 

پسندها (5)

نظرات (5)

آلیز
11 آبان 94 12:27
انواع شیک ترین شال و کلاه دخترانه و پسرانه و .... خانم ها و آقایون خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر
فاطمه مامي نيكا
20 آبان 94 10:01
حسابي الينا جون بزرگ وخانم شده. هميشه شاد وسلامت باشيد عزيزم . واي عكس قو چه خوشگله خيلي نازه
مامان الینا
پاسخ
مرسی عزیزم ماشالا نیکا جونم خانم شده
مهتاب مامان آذین
7 آذر 94 14:00
سلام دوست خوبم شماها خوبید عزیزم دلم خیلی براتون تنگ شده بود ایشااله ازین به بعد هستیم در خدمتتون . الی جونی خیلی بزرگ و خانوم شده هزار ماشااله
مامان الینا
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم از دباره اومدنتون
رقیه
13 آذر 94 16:41
✿مامانی پرنسس آنیکا✿
20 خرداد 95 10:26
وای عسیسم چه عکســـــای ناناسی داری...الینا خانووووم..!