الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

من میرم پیش دبستانی

1395/7/13 20:04
نویسنده : مامان الینا
288 بازدید
اشتراک گذاری

الینای مامان امسال میری پیش دبستانی .امسال هم به خاطر اینکه تو مهد پارسالت راحت بودی اونجا میری .امیدوارم یه روز بیای اینجا و خبر قبولیتو تو رشته پزشکی اعلام کنی خیلی دوست دارم این همیشه یادت باشه  که هرچقدر توقعت از زندگی بیشتر باشه و ارزوهات بزرگ موفق تر میشی همیشه به چیزهای بزرگ فکر کن تا بهشون دست پیدا کنی سعی کن به ارزوهات برسی وگرنه مجبوری یه روز هرچی که داری و دوست داشته باشی قوربونت مامان سمیرا

پسندها (1)

نظرات (3)

فاطمه مامي نيكا
17 مهر 95 8:36
ماماني مبارك باشه ورود الينا جون رو به پيش دبستاني . انشالله فارغ تحصيلي دانشگاهش
مامان الینا
پاسخ
ممنون عزیز دلم ایشالا نیکا جونم همیشه موفق باشه
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
15 خرداد 99 13:40
سلام خاله جون شما با افتخار دنبال شدین، ممنون میشم وبلاگ منو هم دنبال کنید🥰🥰🥰
SujinSujin
28 خرداد 99 12:43
مبارک باشه انشالله فارغ تحصیلی😘
مامان الینا
پاسخ
ممنون💖