الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

توضیحات درباره ی خودم

1399/3/28 0:09
نویسنده : مامان الینا
218 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 🖐

حتما می تونید که من ۹سال  دارم🥰🥰

من رنگ های نقره ای، طلایی، صورتی پر رنگ وسبز لجنی را دوست دارم

من کارتون های السا و آنا ، باب اسفنجی، دختر  توت فرنگی  ، چونی کوچولو های انسانی و... را دوست دارم😘😘

💜💜💚💚💛💛❤❤🧡🧡💙💙💜💜💚💚💛💛

و اینم از عکس آخری 🤩🤩😍😍

🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀☘☘☘☘☘☘☘☘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

SujinSujin
28 خرداد 99 12:36
به به عجب دختر خانومی
مامان الینا
پاسخ
ممنون💜