الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

جشن عبادتم مبارک

1399/4/3 10:06
نویسنده : مامان الینا
249 بازدید
اشتراک گذاری

من همیشه نمازم را سر وقت می خوانم البته از وقتی که سوم را تمام کردم🎈🎁

ما رفتیم به نماز خانه ی مدرسه ام آنجا من چادر نمازم را پوشیدم مثل فرشته ها شدم🧚‍♀️🧚‍♀️🦋🦋

چادر نماز من یک مقنعه زیبا و  سجاده ی خوشگل داشت🤩🤩😍😍🥰🥰.

به خاطر کرونا برای من و همکلاسی هایم نتوانستند جشن بگیرند 😭😭 ولی شاید وقتی که چهارم می خوانم آن وقت بگیرند😔

بریم عکسامم ببینیم .

البته اینجا نماز خونه هست من دارم چادر نمازم رو می پوشم تا ببینم اندازم میشه یا نه 

🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀💜💜💜💜💜💜💜💜❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)