الیناالینا، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

الینا واین روزها

1393/5/16 1:02
نویسنده : مامان الینا
357 بازدید
اشتراک گذاری

الینای عزیزم چند شب بود موقع خوابیدن همش از من میپرسیدی چرا همش روز میشه بعد شب.ومن مثل همیشه برات توضیح میدادم.تا اینکه چند روز بعد اینبار سوالتو با لحن عصبانی که چرا منظورمو نمیفهمی پرسیدی.اینبار بود که فهمیدم منظورت تکراری بودن روزوشب بوده.برای منی که همیشه وهر روز به گردش بردن تو وپر کردن وقتت به بهترین وجه کارم بود کمی ناراحت کننده بود پرسیدم چرا تکراریه ؟گفتی آخه خسته شدم همش روز میشه بلند میشیم بعد دوباره شب میشه باید بخوابیم تا کی اینجوریه.ذهنم هنگ کرده بود جوابی برای سوال یه بچه سه ساله نداشتم ناراحتیم چند برابر شد چه قدر زود به تکراری بودن این دنیا پی برده بود با سرعتی که تو رشد درک وفهمش ازش میدیدم میدونستم به همین زودی ها پی میبره خیلی چیزها تو دنیای مادی تکراریه.بغضمو قورت دادم و گفتم گلم همه چی تکراری خواهت شد جز خوبی پس تا میتونی از خودت خوبی یادگار بذار .سرتو تکون دادی و دیگه این سوال رو نپرسیدی.

اینروزهاهم مثل روزهای قبل عاشق کتابو ودرسی.وقتی یه کار خوبی میکنی ومیخوام برات جایزه بگیرم فقط دوست داری کتاب جایزه بگیری.

مشکل بزرگت هم اینه که وقتی یه بچه میزنتت نمیتونی از خودت دفاع کنی وگریه میکنی.خیلی سعی میکنم این رفتارتو ترک کنم ولی فعلا موفق نیستم.

کاملا بعد ترکی به فارسی هم مسلطی.با این که قبل دو سالگی به خاطر این که دوست داشتم به زبان مادریت حرف بزنی حتی یک کلمه فارسی هم باهات حرف نمیزدم ولی خداروشکر با استعداد بودی و فارسی رو هم زود یاد گرفتی

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان نيكا
16 مرداد 93 9:30
الهي عزيزمي چقد شيرينه وقتي يه دختر سه ساله تركي صحبت كنه. عاشق اينم كه بچه ها تركي صحبت بكنن منم گوش بدم
مامان الینا
پاسخ
خاله جون نیکا جون بزرگ شدنی به اونم یاد میدم
مامان مینا
16 مرداد 93 12:03
سلام مامان الینا خوبین؟ افرین به الینای کنجکاوم افرین که انقد سوال میکنی و فکرت به همه چی هست دقیقا عزیزم فقط خوبیه که تکراری نیست و روزگارو برامون خوشایند میکنه منم با الینا ترکی حرف زدم از اول ولی الان ماشاالله هم فارسی رو خوب بلده هم تو کلاس زبان موفق هست. ولی باید بهش یاد بدین از خودش دفاع کنه راستی شما اهل کدوم شهر هستین؟
مامان الینا
پاسخ
سلام .مرسی گلم.آفرین هم بر الینای من هم الینای شماما اهل مشگین شهر استان اردبیل هستیم
مامان سانای
16 مرداد 93 15:49
خوشگل من بخورم اون زبون شیرینتو!کپی مامانتی حساس و فوق العاده مهربون!تو زرنگی شماکه شکی نیست گل خاله!این دفعه دیدمت سفت میچلونمت تا اینقدر دلم برات هی تنگ نشه ملوسک!
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله جون که به یادمونی .من و مامانم برای شما و سانای جون یه بوس گنده میفرستیم
آویسا
18 مرداد 93 10:28
آفرین به این دختر باهوش
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله جون .آویسا جونو از طرف ما بوس کن