الیناالینا، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

عکسهای خرداد ماه وتیر و مرداد

1393/5/16 1:13
نویسنده : مامان الینا
656 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

الینا خانم در حال خوردن توت

 

 

حاجی ماما وخاله هر چی توت از درخت میچینن من زود زود بخورم تموم بشه

 

 

 

 

 

 

دریاچه شورابیل اردبیل خرداد

 

 

خیلی اصرار داشتی سوار قطار بشی ولی همین که سوار شدی میخواستی پیاده شی

 

 

حاجی ماما والینا عید فطر

 

 

آستارا

 

 

 

آستارا

 

 

 

 

 

 

 

جاده اهر تبریز

 

 

 

 

قوربونت برم شیطون بلا.

 

 

پارک بسیار زیبای شهر لاهرود(داغلار باغی)

 

داغلار باغی

 

 

 

 

 

 

 

جوجوی مامان در حال خوردن آب

 

 

 

 

الینا خانم وزنه بردار

 

 

 

قوربونت برم مثلا پیش رفت کردی وبدون گرفتن کناره های سرسره بالا میری

 

 

اختراع جدید .همه بدونن این یه توپه! تعجبمو میبینید!

پسندها (3)

نظرات (8)

amme eli :)
16 مرداد 93 2:42
salam nini nazi darid khoda hefzesh kone be webe mnm sar bezanid
مامان الینا
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتما
مامان نيكا جون
16 مرداد 93 11:24
ناز كه هستي وقتي موهاتو از پشت ميبندي ناز تر ميشي عزيزم
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان سانای
16 مرداد 93 15:51
به به پرنسس خانم! حسابی بزرگ شدی و دل میبریا خوشگله!!! شما بزرگ بشین خوشگل بشین ما هم پیر بشیم هی روزگار! عوضش یه دنیا خاطره برامون میذارین به مامانی بگو برات اسفند دود نکنه نازگل من!
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله جون.آره واقعا راست میگی اینا زود زود بزرگ میشن و ما هم زود زود پیر میشیم.بقیه عکسارو هم تا چند روز دیگه آپلود میکنم حتما به ما سر بزن
نیلوفر
16 مرداد 93 19:11
فروش انواع عروسک های بافتنی و گل های کریستالی و ..... به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
آویسا
18 مرداد 93 10:28
چه عکسای خوشگلی مرسی از مامانی به خاطر اینکه اینهمه شمارو گردش و تفریح میبره
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان سانای
18 مرداد 93 16:18
به به چه عکسایی چه خوش تیپی شما خاله جان آفرین به مامانی بابت داشتن شما!
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله جون دیگه لوسم کردید
خانوم معلم کار وفناوری
24 مرداد 93 19:06
مبارکه این عکسا چه ژستایی گرفته طلا بلا بوس بوس
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله جونم .
آیسلین مامان باباسی
4 شهریور 93 2:07
چه جاهای قشنگی رفتی قربونت برم.ببخشید که نمیتونم زیاد سر بزنم آخه این روزا خیلی سرم شلوغه.اما هر وقت آپ کردی خبرم کن.میام. راستی سمیرا یه عکس از خودت بذار دلم واست تنگ شده.
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله جون.چرا سرت شلوغه ؟چشم هر وقت آپ بودم خبر میدم .چشم.راستی از طرف من و الینا آیسل جونو بوس کن