الیناالینا، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

تولدت مبارک

1393/5/22 15:15
نویسنده : مامان الینا
541 بازدید
اشتراک گذاری

الینای عزیزم دیروز یعنی بیست ویک مرداد اولین سالگرد ایجاد این وبلاگ بود ذاتا آدمی نیستم که دقیقا تاریخ مناسبت ها یادم بمونه ولی بنا به عادت چند ماهه که تاریخ مناسبتها رو یادداشت میکنم این مورد هم از قلم نیوفتاد .گلم اولین تولد وبلاگت مبارک.ایشالا توش پر باشه از اتفاقات خوب. دیروز فال اردیبهشتی هارو میخوندم که همش در مورد من صدق میکرد به خصوص اینکه نوشته بود مادر های سخت گیری هستن.تو یه روز متولد شدن ما خیلی مزایا داره به خصوص اینکه میدونم که همدیگرو بیشتر درک خواهیم کرد

 

                                                                         

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان سانای
23 مرداد 93 13:11
سلام مامان الینا انشالله تولد صدوبیست سالگی وبلاگش بازم برامون از الینا و نوه های گلش عکس و مطلب بذاری البته اون موقع احتمالا چشام دیگه سو نداره بخونمش ولی به نتیجه هام میگم برات نظر بذارن
مامان الینا
پاسخ
سلام عزیزم.ایشالا.فکر کنم اون موقع از بس مثل الان کتاب خوندی سوی چشم من از تو بیشتره که میتونم مطلب بذارم
آویسا
23 مرداد 93 16:45
مبارک باشه
مامان الینا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان نيكا جون
24 مرداد 93 0:15
___(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|تقدیم به مامانی والینا جون
مامان مینا
6 شهریور 93 12:09
الینا جان روزت مبارک خانومی
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله جون این روز بر الینا جون شما هم مبارک باشه
آویسا
25 شهریور 93 10:23
مامانش و دخملی غایبین.........
مامان الینا
پاسخ
چشم عزیزم سعی میکنم زود زود سر بزنم