الیناالینا، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

عکسهای جدید نفسم

1393/7/6 10:11
نویسنده : مامان الینا
555 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم سلام یه مدت برات مطلب ننوشتم به خاطر همین دلم خواست برات چند سطری بنویسم.جگر گوشه ام  بیست شهریور عروسی عمو محمود بود که چند روزی  مشغول عروسی بودیم که خداروشکر خیلی بهت خوش گذشت.ایشالا عمو محمود و زن عمو سعیده خوشبخت بشن.با این که از شانس مامانی دوره ضمن خدمت کل تابستون موند و درست روز عروسی شروع شد ولی مامانت یه ساعت از عروسی رو از دست نداد از استادشون دو روز اجازه گرفت وبعد عروسی  رفت دورهخندونک هر چی عکس تکی  از عروسی ازت گرفتم بر خلاف دست جمعی ها هیچ کدوم خوب نیوفتادن از بس در حال ورجه ورجه بودیبوس راستی روز عروسی حاجی ماما و مهسا خاله از مشهد برگشتن و کلی سوغاتی نصیب  تو وهستی شد که مثل همیشه مهسا خاله بیچاره از ترس جرزنی شما ناقلا ها هرچی آورده بودن از پیرن گرفته تا گل سری درست عین هم بودنقه قهه

 

 

 

این  لباستو حاجی مامان از مشهد برات سوغاتی آورده.دستش درد نکنه خیلی بهت میاد

 

 

عروس خانم کوچولوی خودم .قوربونت برم چقدر لباس عروسی بهت میادبوس

 

 

 

 خورشید خونه ما اسمش الیناست.

 

مامانی میخوام با گلخونت هم عکس بگیرم

 

هستی والینا تو عروسی عمو محمود.راستی کی گل سرت رو سربه نیست کردی و موهاتو افشون کردیقه قهه

پسندها (3)

نظرات (7)

آویسا
6 مهر 93 10:38
عزیز دلم چه عروس کوچولوی خوشگلی.ماشاا... چقدر خانوم شده
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان سانای
6 مهر 93 21:23
ماشالله خوشگله دختر لباس سفید خیلی بهت میاد انشالله رخت عروسی تنت کنی مادر!!! اون ژستای خوشگلت رو بخورم جیگر طلا
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله جونم ایشالا اول سانای جون بعد من.آخه بزرگی گفتن کوچیکی گفتن.سانای جون بوس بوس.
مامان نيكا جون
9 مهر 93 12:13
ايشالاه لباس عروسي خودت الينا جون .چقد ناز شدي با لباس عروس خوشگل خانوم
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله جونم بوس برای نیکا جون
خیری
10 مهر 93 15:48
سلام خداوند به شما ببخشد و همیشه با نوگلتون شاد و خرم باشید
مامان الینا
پاسخ
ممنون از لطفتان
مامان سانای
12 مهر 93 13:07
سلام عزیزم عید تو مامان و بابات مبارک انشالله یه زودی زود عید قربان با مامان و بابا مکه باشی
مامان الینا
پاسخ
سلام خاله جونم عید شما هم ایشالا مبارک باشه ایشالا قسمت باشه باهم بریم خونه خدا.وای که چه میشه
رقیه غفاری
18 آبان 93 19:29
ماشاله چقدر ناز شده
مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله جونش.راستی رقیه جون شمارت از گوشیم حذف شده اگه زحمتی نباشه یه اس ام اس بده شمارتو ذخیره کنم مرسی عزیزم
فایضه مامانه عسل
28 آذر 93 18:03
سلام خوبین ؟ مامان الینا جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن به دخترم... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....