الیناالینا، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

الیناواین روزها (94)

1394/5/2 12:47
نویسنده : مامان الینا
506 بازدید
اشتراک گذاری

 

سیزده بدر 94

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بقیه عکسها در قسمت ادامه مطالب

 

 

 

 

 

 

 

 

تولد امیر علی( فروردین

 

 

 

 

 

 

 

 

 تولد علیرضا اردیبهشت

 

الینا و مهدی

 

 

 

 

 

دشت شقایق خرداد

 

 

 

 

 

تولد الینا اردیبهشت

 

 

 

 

 

 

افتتاح بزرگترین پل معلق خاورمیانه در مشگین شهر

 

 

 

 

 

دامنه سبلان

 

 

 

 

 

 

الینا و دوقلوها

 

 

 

 

 

 

 

 

الینا واسه خرسی تولد گرفته وخودش تزیین کرده

 

 

یه عکس قدیمی از مامانی و خواهرا و دختر دایی مامانی

اولین نفر از سمت چپ مامانی اونی که سیب زرد دستش داره

پسندها (3)

نظرات (2)

بابای ملیسا
2 مرداد 94 22:46
با سلام . ضمن تبریک به دلیل وبلاگ زیبا و پر محتواتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد ، از شما دعوت می کنم تا از وبلاگ ملیسا خانم دختر بابایی دیدن بفرمائید . خوشحال میشیم اگر با نظراتتون روزهای خاطره انگیزی رو برای دخترم به ارمغان بیارید . منتظر حضور شما هستیم .
مامان الینا
پاسخ
سلام ممنون از نظر لطفتان.چشم حتما
مامان نيكا جون
12 مرداد 94 8:32
سلام ماماني خيلي وقت بود عكسهاي جديد الينا رو نديده بودم هزار ماشالاه چقد بزرگ شده وخانم . عكس بچگيهاتون چقد شباهت داره به الينا جون.چه جاهاي باحال وسرسبزي رفتين. هميشه خوش وسلامت باشيد عزيزم
مامان الینا
پاسخ
مرسی عزیزم لطف دارید