الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

پاییز و الینای گلم

1392/10/14 17:14
نویسنده : مامان الینا
188 بازدید
اشتراک گذاری

بازم مهر شد و نگرانیهای مامان چند برابر .باباز شدن مدرسه ها من باید برم

مدرسه تو باید با ننه یا حاجی ماما بمونی قبل ازدواج عمه ات از بابت تو خیلی

راحت بودم چون عشق  دو طرفه عمه وتو گلم زبانزد همه بود ولی با ازدواج عمه

که ایشالا خوشبخت بشه قرار شد روزهایی که عمه مواظبت بود رو ننه مواظبت

باشه .آخرش تصمیم گرفته شد چند روز وبا حاجی ماما(مامان خودم)و چند روزی

باننه( مامان بابا) بمونی. مطمئنم وقتی بزرگ شدی منو درک میکنی که مجبورم

بعضی روزا تنهات بذارم.

راستی گلم مهر ماه شمردن و تا عدد هفت یاد گرفتی وبا مفهوم اعداد آشنا

شدی دوست داری همه چی رو بشمری از بس که ناقلاییماچ

 totalgifs.com barrinhas gif gif 51.gif

h010.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سانای
14 آبان 92 9:06

سلام مامان الینا غصه نخور الینا حتما درکت میکنه چه میشه کرد زندگیه دیگه


ممنون که دلداری میدی