الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

روز دختر مبارک

1399/4/4 16:56
نویسنده : مامان الینا
271 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز روز دختر بود😍

من این روز را خیلی دوست دارم 

من کیکم را خیلی دوست داشتم . خیلی خوش گذشت . البته داداشم نگذاشت توی بعضی از عکس ها کیک سالم باشه😂🤣😀😁😃

دیروز چون روز دختر  بود عمو محمودم من را به ساندویچی و پارک برد

من تنها نبودم مامان، بابا ، داداش، زن عمو، و پسر عموم که به اسم پرهام بود آمده بودند😘🥰

دیروز روز خیلی فوق العاده ای  بود🎈🎈🎀🎀💫💫💎💎

🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان بابامامان بابا
13 تیر 99 7:47
روزت مبارررررک دختر زیبا🤩😍🌷💕
مامان الینا
پاسخ
ممنون❤🎀🧡