الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

@@@الینا @@@دلیل زنده بودنم

من الینا هستم ۹ ساله به وبلاگ من خوش اومدید

یه خاطره ی خوب

1399/4/13 0:14
نویسنده : مامان الینا
260 بازدید
اشتراک گذاری

ماجرا از این قرار شروع شد که مهسا خالم که کوچکترین خاله ی منه قرار  گذاشتیم که من و مهسا خاله و دختر خالم که اسمش هستی بریم  کافی شاپ و از اونجا بریم؟ پارک مهر 🤩😍

خلاصه ما رفتیم کافی شاپ البته اسم کافی شاپ گل سرخ  بود همگی بستنی ایتالیایی که شکلاتی بود😋

بعدش رفتیم پارک مهر با دختر خالم سوار یوربانجی،ترامپولین،سرسره بادی ، ماشین برقی سوار شدیم 🥰

خالمم هم سوار کشتی صبا شد.

وقتی هم که می خواستیم بریم خونه من و دختر خالم خیلی تشنه بودیم به خاطر همین آب معدنی خریدیم.

وقتی اومدم خونه دیدم ساعت ده و نیم😅😐

🦄🦄برای من این خاطره خیلی خاطره ی خوبی بود🦄

🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘💜💜💜💜💜💜💜💜❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💫💫💫💫💫💫💫💫💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁

پسندها (3)

نظرات (2)

ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
13 تیر 99 13:15
سلام دنبال شدید اگر می شه لطفا دنبال کنید
مامان الینا
پاسخ
باشه

31 تیر 99 1:12
سلام🌸
همیشه خوش باشی❤️🌹
لطفا دنبالم کن🙏🌸
مرسی مرسی مرسی💖💖
​​​​​​
 
مامان الینا
پاسخ
مرسی🧡
باشه